jennyfathers

Sovmorgon.

Kategori: Vardagslivet

Fan va skönt med en riktigt lång sovmorgon fast först blev jag lite irriterad när jag vaknade av att min bror kommer upp för att låna min data och då vaknar jag självklart och trodde inte jag skulle kunna somna om men det lyckades jag med.
Jag vaknade igen strax innan 11 och känner mig verkligen utvilad, detta behövde jag!

Missade typ hela Våra bästa år eller jag hann se dom sista 10 minutrarna men det gör mig ingenting för jag tror ändå inte ja missade något, haha!
Nu ska jag gå ner och göra i ordning kaffe och sen ska jag försöka städa här hemma också för nu är det verkligen katastrof här upp.
Tror aldrig jag har haft det såhär stökigt för nu ligger verkligen ALLA mina kläder på golvet för i onsdag tänkte jag kolla om jag hade något fint i garderoben som jag kunde ha på mig ikväll när vi ska ut och fira Cizzi.
Det hade ju varit skönt att ha bestämt klädsel innan så man inte står där med samma problem som alltid men jag hade verkligen ingenting som jag kan tänka mig ha på mig ikväll så jag har verkligen dragit ur allt från byrån och garderoben och allt bara ligger i en stor hög.
Så det är nog dags för mig att sätta igång nu för jag behöver ändå städa i ordning för att en besiktninngsman ska komma och titta nästa vecka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: