jennyfathers

Torsdag.

Kategori: Vardagslivet

Är så sjukt trött nu eftersom jag har haft sovmorgon hela veckan och idag börjar jag tidigt.
Har redan sminkt mig och klätt på mig så nu ligger jag och tittar på Vakna med the voice.

Tittade aldrig på Grey's anatomy igår för jag missade början sen så när jag skulle titta så fattade jag inte vad som hänt så jag tänkte de va skit samma.
Jag slutade i princip att följa det förra säsongen så nu hänger jag inte med mer om vad som händer och vad som har hänt och då är det inte lika kul att titta.

Idag är det dessutom sista dagen på jobbet för denna veckan.
Ska bli så skönt att vara ledig i 3 dagar i rad efter att ha jobbat i 11.
Fast jag har ju fullt upp men det är faktiskt bara kul trots att tiden kommer gå för fort som vanligt för det gör den ju alltid när man är ledig.
För imorgon ska vi fira Cizzi som fyller år idag, Grattis igen hjärtat!

Men nu ska jag borsta tänderna och strax åka iväg till jobbet.

Pusshej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: