jennyfathers

100903

Kategori: Vardagslivet

Herregud, det känns verkligen inte som om det har varit fredag idag.
Jag har haft en väldigt lugn kväll med kräftor och så hemma hos Joel.
Vi spelade tärning (10 000) och som vanligt så vann självklart jag, haha!

Det är faktiskt rätt skönt att bara ta det lugnt ibland och egentligen inte göra någonting, bara för att det är helg så betyder det inte att man måste gå ut och festa.
Så för mig gör det inte speciellt mycket att jag ska jobba hela helgen, det ska bli rätt skönt faktiskt men klart det haft varit härligt med lite sovmorgon imorgon men jag börjar ganska så sent hela nästa vecka så får vänta tills dess istället.

Nu ska jag tvätta bort sminken och hoppa i säng.
Jag vill ju inte vara allt för trött imorgon när väckarklockan ringer.

Nattinatti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: