jennyfathers

Bli blond igen?

Kategori: Vardagslivet

Funderar faktiskt på att bli blond igen för då slipper man detta jävla problemet med att se så himla äckligt blek ut hela tiden.
Trodde typ inte att jag någonsin skulle vilja bli blond igen för jag tycker inte det är speciellt fint längre faktiskt, eller jo på vissa är det ju de men det finns inte så många fina blonda färger för man vill ju ändå att det ska se naturligt ut.
Vet bara inte riktgit hur jag ska gå till väga för hos frisören är det så himla dyrt.
Sen så vill jag ju inte bli blond nu på direkten så jag kanske kan ta och bli ljusare och ljusare i steg och sen till våren kanske man når en fin lagom blond färg.

                      

Fast innan jag blir blond så måste jag ta tag i träningen igen för det är definitvit inte fint att vara blond och tjock, mullig eller småfet.
Tycker faktiskt till och med att man ser större ut när man har ljusare hår.
Men det är ju ett tag kvar så jag kanske hinner göra något åt mitt problem, förhoppningsvis!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: