jennyfathers

Frisören.

Kategori: Vardagslivet

Japp nu har mamma bokat tid åt mig hos frisören på fredag. Äntligen!
Mitt hår är så himla tråkigt och slitet nu så egentligen skulle jag behöva klippa av mig allt men det kommer jag definitivt inte göra.

Så vad ska jag göra med mitt hår?

Fegis som jag är så kommer det nog inte bli så stor förändring denna gången.
Så färgen behåller jag nog för vi går ju mot mörkare tider och då tycker jag att man ska ha mörkare hår och så kan man kanske ljusa upp det något mot vår och sommaren istället.
Så denna gången jag går till frisören så ska jag bara klippa mig, alltså toppa mig lite och kanske klippa upp det också men de flesta kommer nog inte se någon skillnad alls.
Det brukar vara så fast jag brukar tycka att det är jättekort även fast man bara klippt 1 cm.

Klippte ju lugg förra vintern och tycker det är väldigt fint men det är bara det att man tröttnar efter typ 1 vecka och vill inte ha kvar den längre men då måste man ju vänta på att den ska växa ut och det tar ju sin lilla tid.
Jag kommer ihåg att jag sa till mig själv att jag aldrig skulle klippa lugg igen eftersom jag tröttnade så snabbt plus att den var så jobbig att göra i ordning varje morgon.
Men häromdagen var jag faktiskt nära på att klippa av den men jag hörde en röst i mitt huvud:

GÖR DET INTE! GÖR DET INTE! HAHA!

Så jag gjorde det inte men jag har en känsla av att jag nog kommer göra det snart ändå även fast jag vet att jag kommer ångra mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: