jennyfathers

G o d m o r g o n!

Kategori: Vardagslivet

Nu har halva min arbetsvecka redan gått och jag har bara 2 dagar kvar att jobba denna veckan sen är jag ledig i 3 dagar alltså Fredag-Söndag :)
Fast veckan efter det blir det mycket jobb igen men det gör mig inte så mycket faktiskt.
Tycker nästan att man blir piggare ju mer man jobbar, så är det med mig iallafall.
Man blir ju bara trött och seg av att ligga hemma och inte göra någonting.

Idag ska jag till tandläkaren innan jobbet och är typ nervös, haha!
Vet att jag har hål, minst 2-3 stycken tror jag faktiskt för det ilar som fan ibland när jag äter.
Inte roligt speciellt när detta är sista gången jag går innan jag måste börja betala.
Jag kommer aldrig ha råd att gå till tandläkaren igen med tanke på mina kassa tänder.
Det är fan orättvist att det är så men jag får väl vänta och se vad dom säger sen.
Kan nästan lova att jag är i riskgrupp 10 och måste betala typ 800 kr/månad. Galet isåfall! 

Nu ska jag gör mig i ordning och borsta tänderna som en galning innan jag åker iväg...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: