jennyfathers

Godmorgon!

Kategori: Vardagslivet

Nu är jag vaken och ligger i sängen, dricker kaffe och tittar på Vakna med the voice.
Jag lyckades vakna i tid och nu är jag faktiskt inte speciellt trött längre.
Men som vanligt så brukar ju jag alltid drömma något stressande och idag var det att jag hade vaknat och stängt av väckarklockan, sen hade jag gått på toa och lagt mig i sängen ingen och råkat somna om.
Så när jag vaknade nästan i panik så tittade jag direkt på klockan men den hade inte ringt jag hade till och med över 1 timma kvar att sova :)
Älskar när man vaknar så och tror att man måste gå upp så är det mitt i natten eller iallafall så att man har tid till att somna om och sova en stund. Så skönt!

Idag är det dessutom sista dagen på jobbet för denna veckan för jag är ledig fredag-söndag.
3 dagars ledighet i streck är det bästa för då hinner man känna av att man är ledig till skillnad från att bara vara ledig i en dag som jag är varannan vecka.

Blev utsedd till dagens blogg och fick göra ett litet gästilägg hos Shoppaholly.
http://nicolesjostrom.blogg.se/

Ha en toppen torsdag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: