jennyfathers

Hennes FUCKING mauritz

Kategori: Vardagslivet

När jag kom hem förut såg jag att jag hade fått ett brev från H&M.
Började läsa brevet när jag ser att det står stort högst upp att mitt paket har kommit.

VILKET JÄVLA PAKET?

Jag har ju fan inte beställt någonting, fan så irriterande för jag kommer ju säkert bli tvungen att betala postförskottsavgiften50:- nu.
Okej det är ju inte speciellt mycket pengar men det hade varit en sak om jag väntade på mina saker men nu har jag ju faktiskt inte beställt några grejer.

Blev typ rasande och jävligt irriterad så jag ringde Cizzi för jag vet att hon brukar beställa saker därifrån vilket jag typ aldrig har gjort.
Så jag går in på "min sida" på H&Ms hemsida och ser att ytterligare ett paket är sent och kommer att komma i början av oktober. Vafan!
Jag har ju bara tittat på lite olika kläder och skor men jag har ju inte beställt någonting.
Sen så kan jag ju inte se vad det är för varor som har kommit heller så imorgon får jag ta och ringa till H&M och be om hjälp.

Tur att jag är ledig imorgon så jag har tid att sitta i kö om det är så.
Jag hoppas bara att det löser sig för jag vill inte betala för några grejer som jag egentligen inte vill ha men det skulle inte förvåna mig om jag ändå måste betala någon avgift för att dom redan har skickat iväg paketen till mig.

Får helt enkelt vänta och se vad dom säger imorgon...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: