jennyfathers

L y c k a !

Kategori: Vardagslivet

Jag var precis inne och tittade om min lönespec hade kommit och det hade den.
Woohho! vad jag längtar till nästa vecka nu för då får jag min efterlängtade lön.
Vet inte riktigt vad jag hade tänkt att jag skulle få men jag är nöjd och absolut inte besviken.

Fan va jag ska shoppa alltså och kanske spara något också men det brukar ju inte gå speciellt bra.
Varje månad jag får lön så för jag över till sparkontot men i slutet mot månaden så brukar jag föra tillbaka lite då och då och till slut så är allt borta, haha!
Jag är verkligen sämst på att spara pengar men denna månaden så ska jag faktiskt köpa lite höstgrejer, så som skor och sånt och det kommer ju kosta en del.
Sen ska jag antagligen till Ullared nästa vecka också och där inne vill man ju inte snåla direkt.

Shoppa! Shoppa! Shoppa! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: