jennyfathers

Laptop skin

Kategori: Vardagslivet

I inlägget innan så visade jag en bild på ett Laptop skin som jag köpte igår.
Visste inte att sånt fanns och jag fick faktiskt tipset om den när jag var inne på Ullaredsbloggen för ett tag sedan.
Tänkte jag kunde köpa mig ett för när jag var och handlade min data så tittade jag aldrig var det var för färg på den utan jag tog för givet att den skulle vara svart men senare såg jag att den faktiskt innte var det utan den var blå, haha!
Inte för att det spelar så stor roll men tycker inte det är så fint så jag tänkte jag kunde dekorera datan med något finare istället och det är ju roligare med mönster än vanlig blå färg.
Tyvärr så va dom finaste slut men denna var bättre än inget så jag passade på att köpa med mig ett hem dessutom så va den ju inte speciellt dyr men vad är det i Ullared egentligen.

Kommentarer

  • Michaila säger:

    Va kul att du var med i nattensblogg, vinnaren ligger nu uppe:D Gå in och kolla om det blev du, om inte så kommer det säkerligen en ny chans:)

    Hoppas allt är bra med dig annars!



    Sv. Okej nice:)

    2010-09-18 | 01:01:24
    Bloggadress: http://michaila.blogg.se/

Kommentera inlägget här: