jennyfathers

SÄMST

Kategori: Vardagslivet

Godmorgon, Jag testade precis den nya mascaran ISADORA WIGWHAM och jag kan säga att jag tyckte faktiskt inte om den det minsta.
Från mig så får den sämsta betyget faktiskt men det beror ju helt på hur man vill ha sina fransar.
Det blev en ganska bra grund så sen la ja på med min gamla mascara över.

Jag har ju tidigare aldrig gillat Isadoras mascaror speciellt mycket men jag tänkte att jag kunde ge dom ett nytt försök och nu har jag gjort det.
Deras märke är inget för mig så jag fortsätter med min kära Loreal så länge.

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Sv: Den var mycket mer intressant än vad jag hade väntat mig :) och jag hängde med hur bra som helst, haha. Men har inte fått mina böcker än så börjar ju få lite panik för det.

    2010-09-03 | 08:32:29
    Bloggadress: http://sannatgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: