jennyfathers

SÖMNPROBLEM!!!

Kategori: Vardagslivet

Klockan börjar bli ganska så mycket nu och jag är inte det minsta trött ännu.
Jävligt rastlös börjar jag bli och mår inte alls speciellt bra nu faktiskt.
Jag måste ju sova nu om jag ska orka med morgondagen men det värker/kittlas i mina ben som om jag hade växtvärk i dom.
Som tur är så har jag ju sovmorgon rätt länge imorgon men om jag känner mig rätt så kommer jag inte vara speciellt pigg ändå.

Jävla sömnproblem! Vad ska jag göra?

Har pillat lite med bloggen men det blir fan inte alls som jag hade tänkt och som jag vill ha den men orkar inte mera nu för jag börjar bli rätt så irriterad.
Så jag får helt enkelt fortsätta imorgon och hoppas att det går lite bättre då.
Har fixat Photoshop och så nu men inte fan trodde jag att det skulle vara så svårt. Fattar nada!
Men man lär väl sig med tiden får försöka sitta lite med det och testa mig fram helt enkelt.

Åh vad jag hatar att inte kunna somna!

Kommentarer

  • CLASSY - UNG BLIVANDE MAMMA! säger:

    Härligt! Jag mår bara bra, lite trött :P Gjort i helgen då?

    Menar du om det kommer en till tävling? :)

    2010-09-13 | 01:52:53
    Bloggadress: http://classys.blogg.se/
  • Alexandra - Uppsalas största blogg säger:



    sv: superkul att du är med :D

    2010-09-13 | 03:51:43
    Bloggadress: http://vadfanskajagheta.se
  • t h a i p i n n e n ♥ säger:

    du liknar ngn kändis :O



    sv; nu är dagensblogg utsedd, kika in och kolla om det blev du :)

    2010-09-13 | 06:29:15
    Bloggadress: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: