jennyfathers

Sömnsjuka!?

Kategori: Vardagslivet

Vaknade hur trött som helst och då var klockan ändå 10:30 så det var ju inte direkt tidigt.
Fattar verkligen inte varför jag är så himla trött hela tiden.
Undrar om jag hade har åkt på den där sömnsjukan som man kunde få som biverkinng av svininfluensavaccinet.
Har hört lite och läst lite om det och att många länder slutade med vaccinet för att många har drabbats av sömnsjuka och jag tror nästan att jag är en av dom.
Men jag hoppas verkligen inte det för det är inte speciellt roligt att gå runt och vara trött hela tiden.
Så jag hoppas bara att detta är en period bara för att det är höst och börjar bli mörkare ute.

Och föresten, vad hände med det fina vädret egentligen?

Jag vill ha solsken och inte regn!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: