jennyfathers

SVINKALLT!

Kategori: Vardagslivet

Det tog tid att ta sig ur sängen idag kan jag säga.
Snoozade väldigt länge för jag var både trött och frös riktigt mycket. Svinkallt!
Igår kväll när vi var ute så var det så kallt att jag till och med frös med Joels stora vinterjacka på för det blåste ju nästan storm också.

Tittade på valvakan igår kväll men orkade inte hålla ögonen öppna för jag var trött sen så skulle jag ju upp rätt tidigt och kände att ja behövde dom timmarnas sömn.

Så nu har jag inte ens hunnit titta hur allt slutade.
Vilka vann valet?

Dags att fixa mig inför jobbet och ikväll ska jag fixa mina naglar :)
Har inte riktigt bestämt hur jag vill ha dom ännu men får se sen när jag kommer dit.
Visar kanske bild ikväll annars gör jag det imorgon.

Ha en toppen måndag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: