jennyfathers

Sovmorgon.

Kategori: Vardagslivet

Nu är jag vaken och ligger i sängen och tittar på Våra bästa år.
Det är det som är bra med att börja sent att man hinner se programmet.

Trots min sovmorgon så är jag ganska så trött ändå så hur gör man för att bli pigg egentligen för tydligen så hjälper det inte med mer sömn.
Men det gör inte så mycket för imorgon är jag ändå ledig och då kan jag ligga i sängen hela dagen om jag vill fast det ska jag nog inte för jag behöver storstäda här hemma.
Mina kläder, smycken och smink ligger verkligen överallt så det behövs plockas iordning en del.
Jag borde egentligen rensa och fixa i ordning i garderoberna och byta sängkläder och sånt också när jag ändå är igång men får se hur mycket jag orkar med.
Ibland får man ju ett sånt där "städ humör" men det kommer kanske inte så ofta precis men hoppas jag är på det humöret imorgon så jag får allt gjort som behöver göras.

     

Nu ska jag klä på mig och sen ta en promenad med min lilla älskling ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: