jennyfathers

Städning.

Kategori: Shopping / Vill ha!

Usch vilket hemskt väder det är ute nu, förut åskade det till och med, buhuu hatar åska!
Nu har jag iallafall äntligen städat klart allt och har till och med bytt mina sängkläder.
Hatar att städa men ibland så måste man och byta sängkläder är nog det värsta som finns.
Jag har nämnligen väldigt mycket snetak som gör att det blir rätt så jobbigt.

Glömde berätta att det faktsikt blev lite shopping i förrgår, lite smått och gått från jobbet.
Köpte några hårspännen och ett par örhängen till mamma och min syster.

                        

Älskar ju kors så detta fina halsbandet köpte jag till mig själv :)
Nu saknas det bara ett par silvriga korsörhängen också så ska se om det kanske finns några fina på Ullared imorgon.
Fast jag hade faktiskt velat ha en stor ring också men den vill jag ha i äkta silver och då blir den ju genast mycket dyrare och sen så har jag inte sett någon snygg som jag tycker om än heller.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: