jennyfathers

Uttråkad!

Kategori: Vardagslivet

Är riktigt jävla rastlös nu och inte är det något bra på tv nu heller.
Jag har sovmorgon imorgon så det är ingen panik med att gå och lägga mig ännu men vad finns det att göra denna tiden på dygnet förutom att ligga hemma och kolla tv egentligen?
Ingenting typ för nu ligger jag bara här och har sjukt jävla tråkigt.

Måste bara säga att H&M har ta mig fan ingen bra service asså.
Blev både sur och ledsen förut när jag var inne i en av deras butiker och frågade om dom hade kvar en klänning som fanns fast jag ville ha den i en annan färg.
Nej det hade dom inte men jag frågade snällt om dom möjligtvis kunde kolla om den fanns kvar i någon annan butik men hon var så jävla lat och orkade antagligen inte ringa ett samtal till en annan butik för mig så hon sa att den har inte funnits sen i julas och att den inte finns kvar i dom andra butikerna heller.
Fan va elakt att ljuga så där bara för att hon inte orkar hjälpa mig för jag vet nämnligen att den har funnits för inte så längesen för jag har kollat på den innan men nu fanns den bara kvar i vit och blå och dom färgerna tycker jag inte är lika fina.

                         
Vill iallafall jättegärna ha denna svarta i storlek 36 till helgen så är det någon som har sett den nyligen eller har en hemma som dom ångrat att dom köpt så är det bara att höra av sig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: