jennyfathers

Vilodagen.

Kategori: Vardagslivet

Söndag idag och det innebär vilodag för min del.
Jag är faktiskt rätt pigg nu trots att jag drack lite igår men tog det ju rätt så lugnt.
Kom på att jag inte alls borde ha en vilodag idag för jag måste verkligen städa.
Har dragit ut på det väldigt länge nu och det hade varit skönt att fått dammsuga och tvätta golven så allt blir rent och fint igen.
Sen så hade jag velat rensa ut min garderob trots att det inte var speciellt längesen jag gjorde det sist men är så himla trött på mina kläder och tycker inte om speciellt många av dom längre.

Ut med det gamla och in med det nya!

Jag ska ju till Ullared på torsdag så jag hoppas att jag hittar mycket fint där.
Får ju min lön dagen innan jag åker så jag har ju massa pengar att shoppa för men det skulle nte förvåna mig om det är så att jag knappt hittar något som jag tycker är fint.
Det blir ju oftast så när man har pengar och vill shoppa mycket och tvärtom när man inte har några pengar för då brukar man hitta massor.
Men på Ullared kan man inte direkt gå ifrån tomhänt eftersom do har så sjukt mycket grejer.
Hittar jag inte kläder och sånt så hittar jag nog massa annat som smink och små grejer som alltid brukar behövas.

Nu ska jag äta för Joel har lagat mat/frukost till mig :)

Kommentarer

  • Claudia säger:

    tack så mycket! :D fast jag funderar att ändra på den nu till höst/vinter men vet inte hur :P

    2010-09-12 | 13:00:26
    Bloggadress: http://claudiias.blogg.se/
  • Claudia säger:

    hmm ja jag tänkte kanske ha någon guld-brun färg men jag vet inte riktigt än :P

    hmm jo det borde det ju finnas, sök på adobe photoshop eller adobe photoshop elements (det har jag) nu för tiden finns ju allt på nätet!

    2010-09-12 | 13:46:16
    Bloggadress: http://claudiias.blogg.se/
  • Claudia säger:

    hmm ja jag tänkte kanske ha någon guld-brun färg men jag vet inte riktigt än :P

    hmm jo det borde det ju finnas, sök på adobe photoshop eller adobe photoshop elements (det har jag) nu för tiden finns ju allt på nätet!

    2010-09-12 | 13:46:16
    Bloggadress: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här: