jennyfathers

What a beautiful morning!

Kategori: Vardagslivet

Härligt väder man vaknat till med strålande sol och klarblå himmel, det var längesen det.
Undrar om vädret håller sig för isåfall kanske det blir att gå ut på en promenad sen eller nåt.

Hade iallafall en väldigt sjuk natt/morgon för jag drömde massa små olika drömmar.
Ena drömmen var att båda mina händer hade somnat och det var väldigt obehagligt men nu när jag tänker efter så kanske det inte var en dröm utan det kanske var på riktigt.
Jag drömde även att jag vaknade flera gånger och somnade om för att jag var så himla trött och att klockan bara blev mer och mer och att den började närma sig eftermiddagen.
Men det stämmde inte riktigt för nu när jag vaknade var jag verkligen säker på att klockan skulle vara jätte mycket men den stod bara på 09:00, haha!

Vad är det som gör att man drömmer sånna sjuka grejer egentligen?
Någon som vet?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: