jennyfathers

3 dagar kvar..

Kategori: Vardagslivet

Tisdag och bara 3 arbetsdagar kvar tills jag är ledig och det ska bli så skönt.
Men som sagt så är det ju faktiskt en del dagar kvar men jag tror att dom kommer går rätt snabbt för idag ska jag ju bara jobba 3 timmar.

Idag startade jag dagen men att äta havregrynsgröt, läste att det är rätt nyttigt och att man håller sig mätt länge så ska testa det nu några dagar så får vi se vad jag tycker sen.
Trodde det skulle vara mycket äckligare men det smakade helt okej faktiskt.
Har försökt att hitta små tips och sånt här på internet men det är svårt, vad är sant liksom?
Jag önskar att detta var ett stort intresse och att jag var expert på det för då hade ju allt varit så mycket lättare att veta hur man ska gå till väga.

Nu ska jag diska lite sen blir det en liten promenad med min lilla älsklingsvovve.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: