jennyfathers

Söndag.

Kategori: Vardagslivet

Nu tittar jag på tv och har precis ätit frukost medans älsklingen är iväg och tränar.
Skulle ju egentligen också tränat för jag skulle köpa mig ett nytt gymkort nu när mitt har gått ut men har lyckats spendera upp dom pengarna som jag hade lagt undan, lyckat!

Igår kväll när jag var så himla uttråkad och det inte fanns något bra att titta på på tv så började jag med att fixa lite i garderoben istället.
Jag vet inte ju inte riktigt hur jag vill ha det än men jag började att göra i ordning bland mina jeans och tröjor, sen så blev det en ansiktsmask också.

                        
                       

Chokladansiktsmask blev det och kändes kanske inte så bra att ha massa chokladliknande och doftande klet i ansiktet eftersom ansiktsmask ska rena huden medans man får massa finner och ful hy av just choklad.

Nu ska jag plocka undan lite och sen hoppa in i duschen för att göra mig klar för dagen...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: