jennyfathers

Uttråkad & bakfull.

Kategori: Vardagslivet

Sitter i soffan och har nyss tittat på gårdagens avsnitt av Big brother.
Jag är bakfull och riktigt uttråkad och dessutom så har jag just nu världens tråkigaste pojkvän som sitter och spelar dataspel ute i köket.
Har varit hur seg och trött som helst hela dagen men nu blir jag pigg, så typiskt!

Mådde sjukt dåligt när jag vaknade imorse men såg att det verkligen var toppen väder ute så vi tog oss en lite promenad till Netto för att köpa lite frukost.
314 kronor gick det på för att vara exakt occh Netto ska la vara billigt?
Tycker det är dyrt för frukost för 2 personer fast lite annat blev det ju så klart också men ändå.

Efter frukosten blev det vila i soffan och senare kände vi att det var dags att gå ut i det fina vädret lite så det blev en sväng in till Majorna för en middag på Götas bar & kök.
Vi beställde var sin 250g cheeseburgare med pommes och det var jättegott men orkade som vanligt inte äta upp allt.
Vi satt på uteserveringen under sånna värme lampor och det var så mysigt, jag älskar uteserveringar så det ska det bli mycket av denna sommaren och idag var det faktiskt premiär för i år för oss.

Nu ska jag nog ta och fixa i ordning i garderoben lite eller sätta på en ansiktsmask eller nåt för jag pallar inte att sitta still längre fast helst av allt hade jag velat ha satsumas men mataffären är ju stängd nu :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: