jennyfathers

Audrina Patridge.

Kategori: Vardagslivet

Söndag och ösregn, vad gör man??

Perfekta dagen att slappa i soffan och titta på nån bra film eller serie som det blev för min del.
Först blev det ett avsnitt av Jersey Shore sen kom jag på att jag inte hade sett klart på Audrina show som jag började se på nu i veckan.
Hade för mig att jag skulle börja titta på avsnitt 8 men när jag började titta så märkte jag att jag redan hade sett det så det fick bli avsnitt 9 istället, näst sista på säsongen så de va lite tråkigt för jag vill ju se mera men förhoppningsvis så kommer det en ny säsong snart.
Avsnitten är ju typ bara 20 minuter långa så nu har jag sett alla 10 men här under är det första avsnittet på säsongen för er som vill börja kolla nu :)

           

Jag har ju sett alla avsnitt av The Hills också och kunde inte tänka mig att Audrinas familj skulle vara sån här, jag fick mig typ en chock!
Är så himla glad att jag inte har en sån familj och speciellt inte en sån mamma. Shit asså!

Jag älskar alla i min familj över allt annat på denna jord ♥ ♥ ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: