jennyfathers

Helgen.!

Kategori: Vardagslivet

Har varit ledig fredag och lördag denna veckan så vi hade bestämt att vi skulle ha tjejkväll och gå ut och så för det var evigheter sen nu.
Satt först här hemma hos mig och Joel och sen drog vi in till stan.
Riktigt lyckad kväll och det var den roligaste utgång jag haft tror jag, får göras om snart!
Först drog vi till Push där vi hade sjukt skoj och sen vidare till Peacock där vi säkert också hade riktigt skoj fast ingen av oss kommer ihåg något från när vi var där inne haha!

                      

Lyckad jäkla kväll iallafall och kan säga att i lördags var jag inte levande, värsta bakfyllan i mitt liv tror jag men det var det faktiskt värt för en gångs skull :)

Tur att jag har en pojkvän som var så himla snäll och tog hand om mig som om det vore min sista dag på jorden, Älskar dig! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: