jennyfathers

Måndag morgon!!

Kategori: Vardagslivet

Herregud va trött jag är just nu och ville inget annat än att ligga kvar i sängen och sova ett par timmar till när jag hörde den hemska väckarklockan ringa.
Men denna veckan blir det 6 dagar med jobb så det är bara att sätta igång.
Idag är det ett långpass från 9:00-19:15 och kommer vara så trött se är jag har slutat och gå och lägga mig på en gång typ, längtar redan tills ikväll då jag ska få gå och lägga mig och sova i våran sköna säng. Haha!

Men nu måste jag sätta fart om jag ska hinna till jobbet i tid.
Så strax är det bara att ta sig ut i regnet och promenera bort till vagnen.
Önskar att jag hade ett par gummistövlar men äger inga än fast jag har hittat ett par som är jättefina som jag antagligen ska köpa nästa vecka när jag fått lön :) Men idag får jag helt enkelt nöja mig med tygskor.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: