jennyfathers

Min lediga dag!

Kategori: Vardagslivet

Sitter och tittar på Våra bästa år :) Hur länge sen va inte det liksom?

Ska bara titta klart och dricka upp mitt kaffe sen ska jag göra mig klar för att åka in till stan.
Ska ju fixa naglarna idag, först hade jag tänkt att ha franskt för det var ett tag sen men nu har jag börjat ångra mig och tror det blir något rosa glitter eller nåt istället.
Kanske ändrar mig helt och hållet när jag kommer till salongen också och ser på alla fina färger, det brukar nämnligen bli så.  

Men innan nageltiden ska jag gå en stund på stan, dels för att reklamera väskan och sen vill jag kolla lite på skor och nån höstjacka.
Har sett en som verkar fin i H&M katalogen men tror inte den har kommit in i butik än.

Sen när jag är klar med allt så kanske jag ska möta upp Anki och gå en sväng på kalaset.

                                       

Isåfall ska vi nog äta Churros eller vad det heter, så gott!
Typ spanska våfflor med socker och kanel på fast man kan välja lite annat också som typ grädde och sylt och choklad och så.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: