jennyfathers

Regnig lördag...

Kategori: Vardagslivet

Godmorgon lediga helg!!! :)

Så jäkla skönt det är att få så sova ut även om jag vaknade rätt så tidigt idag.
Just nu dricker jag kaffe och väntar på att älsklingen ska vakna, tror vi ska åka och träna.

Min långa dag på jobbet igår gick jättebra och tiden gick väldigt fort så det var inte alls jobbigt som jag trodde det skulle bli och jag kom hem precis lagom till Idol.

                     

Tråkigt att Moa åkte ut för jag tycker verkligen att hon är sjukt bra fast det är dom ju allihopa.
Men tycker nog ändå att Moa och Amanda skulle stå i final för dom har liksom sin egna grej medans Robin är liksom bara helt vanlig kille.

Nästa år ska jag nog gå och se Idol i Scandinavium, det hade ju varit jätte roligt speciellt när man har följt programmet och hittat sin/sina favoriter.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: