jennyfathers

H e l g e n !

Kategori: Vardagslivet

FREDAG.
Det var då min ledighet börjde och jag hade tänkt åka och träna men hade ont i halsen så bestämde mig för att följa med Kim och Jossi till stan istället.
Jag och Kim köpte oss var sin kaffe för att värma oss lite på vägen in till brunnsparken där vi skulle möta Jossi.

                         
                       

Det blev tyvärr ingen shopping för mig för jag hittar ju aldrig något jag tycker är fint längre.
Efter stan åkte jag och hämtade mamma och det blev en stund på torget också så köpte jag alkohol och sånt som jag skulle ha tills på lördagen.

Senare på kvällen blev det fredags mys med Joel.
Ostbricka blev det, så himla gott!

                       

LÖRDAG.
På lördagen blev det utgång med tjejerna och först satt vi här och drack innan vi drog in till stan.
Hard rock blev det och jag har faktiskt aldrig varit där innan.
Har en del bilder men det tar så lång tid att lägga upp så lägger kanske upp några senare.
Hade en lyckad kväll som jag hoppas vi kommer göra om mycket snart.

SÖNDAG. (Bakisdagen!)
Mådde bra från och till men var rätt så seg men det är faktiskt rätt så mysigt att vara sån och bara ligga och titta på film och äta godis :)
Så länge det inte blir allt för ofta och senast för mig var dagen efter nyår så det var ju ett tag sen.
Lite senare vid 18:00 tiden så var det dags att åka hem till pappa där min syster skulle laga mat för hela familjen.
Som vanligt när det gäller min syster så passade hon inte tiden haha så det blev mat lite senare än tänkt men vi hann hem precis i tid till Solsidan.
Maten var jättegod så det var absolut värt väntan.
Lamm med rotfrukter rödvinssås och dijonsenapsvisp. Mums!

Kommentarer

  • Ellen säger:

    Haha sorry :)

    2011-03-09 | 14:54:53

Kommentera inlägget här: