jennyfathers

Ny vecka!

Kategori: Vardagslivet

Ny vecka med nya tag!?

Jag börjar iallafall min måndag med att åka och träna och jag kommer dessutom sluta denna dagen med träning också för ikväll ska jag och AnkiPilates.

Har haft en toppen ledig helg och det har jag mina nära och kära att tacka för.
Blev utång med tjejerna i lördags och först satt vi här.
Mådde ju kanske inte som bäst igår men det kan det vara värt någon gång ibland.
Jag menar man måste ju inte ut och festa varje helg men att göra något någon gång ibland behövs för annars ligger man ju bara hemma och deppar.
Sen tycker jag att vi tjejer träffas alldeles för sällan och gör inte mycket roligt tillsammans så det ska det bli ändring på nu.
Jag hade iallafall en rolig och mysig kväll och det har jag er tjejer att tacka för :)
 
Nu är det dags för träning, skriver lite mer om min helg senare..

Puss!

Kommentarer

  • Michelle säger:

    Tack för kvällen Jenny! Jag hade skitroligt. Vi får se till att samla brudarna oftare :D

    2011-02-28 | 16:08:36
    Bloggadress: http://michellel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: