jennyfathers

Godmorgon fredag :)

Kategori: Vardagslivet

Så jäkla skönt att vara ledig men har en del saker att göra idag ändå.
Tyckte att det skulle bli så himla skönt med sovmorgon efter 8 dagars jobb och vakna till väckarklockan varje dag är rätt tröttsamt men självklart vaknade jag kl 8:00 och kunde inte somna om.
Det är så typiskt men till slut lyckades jag somna om men bara ca 1 timma.

Jag känner mig rätt så utvilad ändå och just nu sitter jag i soffan och tittar på Våra bästa år och dricker en kopp kaffe.
Ska strax göra mig klar för att träna och idag blir det Body pump :) har saknar att gå på ett pass dom senaste dagarna faktiskt så det ska bli skoj.

TORSDAG.
Igår hade jag en helvetes dag!
Mådde inte alls bra och var hur trött som helst hela dagen och så hade jag extremt ont i fötterna så nu hoppas jag att värken kommer gå över när dom får vila nu under mina lediga dagar.
Trots att jag inte jobbar så många timmar så känner jag hur det tar på min kropp av att jobba 8 dagar i streck.
Någon som har ett jobb till mig där man jobbar måndag-fredag och där man inte behöver stå upp hela dagen? :)


                           


Iallafall så mötte jag upp Joel efter jobbet igår och vi åkte iväg och slängde hans gamla säng och sen iväg till IKEA för att handla lite nytt.

Det var mig torsdag det och kan säga att jag kände mig knappt levande när vi kom hem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: