jennyfathers

Måndag.

Kategori: Vardagslivet

Mycket att förbereda idag innan öppning så det fick bli till att jobba lite extra.
Började kl 8:00 istället för 14:00 och jag fick verkligen kämpa för att lyckas ta mig ur sängen.
Klockan ringde 5:50 och det var som om jag drömde en mardröm för jag var så sjukt jäkla trött.
Jag lyckades att ta mig upp men det är alltid kämpigt när man inte är van att vara vaken den tiden på dygnet så det tog ett bra tag innan jag kände mig vaken.

Imorgon blir det iallafall sovmorgon och det ska bli skönt att inte jobba så länge för jag känner verkligen i fötterna att jag har jobbat mycket det senaste.
Har riktigt ont faktiskt och funderar nästan på om jag har fått någon slags infektion eller nåt.
Inte alls kul men förhoppningsvis går det över snart men just nu kan jag knappt stå på hälarna,
så ont gör det! :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: