jennyfathers

Ny vecka!

Kategori: Bilder

Hemma från gymmet och har precis gjort mig klar för att jobba.
Idag tränade jag med Issa och det va skoj med tanke på att vi inte träffats på ett tag och det är alltid skoj med lite sällskap när man tränar även fast det kan vara skönt att träna själv ibland.
Vi är faktiskt så duktiga att vi ska träna igen sedan efter jag slutat jobbet men då blir det powerwalk och pilates :)

HELGEN!
Tiden går ju alltid alldeles för fort när man är ledig och mina 3 lediga dagar kändes knappt som 1 men fick en del gjort ändå så det va skönt.
Igår var det ju toppen väder så jag och Joel åkte till Ruddalen och åkte lite skridskor.

        
         

Riktigt läskigt i början men sen kom man in i det lite och jag lyckades iallafall åka utan att ramla.
Men med tanke på att det var söndag och så bra väder så var det väldigt mycket folk så det var inte så lätt att åka utan att vara nära på att åka på folk hela tiden och det var ju lite jobbigt så nästa gång så får det blli att man åker någon kväll eller nåt istället.

Det blev även lite shopping och så i helgen men skriver om det sen för nu hinner jag inte för måste skynda iväg till jobbet strax.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: