jennyfathers

TRÄNAT!

Kategori: Vardagslivet

Hemma ifrån gymmet nu och är helt slut.
Men är stolt över mig själv som tar mig dit typ nästan varje dag men imon blir det nog ledigt.
Jag känner dessutom att det blivit lite trist att bara va ute på gymmet för jag har inte tränat den tiden då det har varit något roligt pass att gå på men på fredag ska jag gå på Body pump så att det blir lite variation i träningen.
Funderar på om jag ska våga testa på Spinning någon dag också men det verkar så sjukt jäkla jobbigt fast och andra sidan så ska ju träning vara jobbigt.
Sen finns det Gympa, Core och Balance och lite så också som jag inte testat på ännu.
Borde faktiskt testa allt för jag kanske hittar en ny favorit men just nu ligger Body pump högst upp på min lista :)

Nu måste jag börja sminka mig om jag ska hinna iväg till jobbet i tid...

Kommentarer

  • Sanna :) säger:

    Core har jag testat några gånger och det kan jag rekomendera. Det är bara en halvtimma och man kör bara rygg oh magövningar. Men det är dock helt sjukt jobbigt, iaf för mig som inte är så stark i varken ryggen eller magen ;) men det känns verkligen att det tar :)

    2011-01-27 | 06:55:50
    Bloggadress: http://sannatgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: