jennyfathers

Måndag!

Kategori: Shopping / Vill ha!


Varför går helgerna så himla fort för?

Det är dags att efter 3 dagars ledigt börja jobba igen men detta är sista veckan innan semestern så det känns rätt okej ändå faktiskt.
Börjar inte förens 14:00 idag och jag får panik när jag tittar i garderoben för jag har fan inga kläder så ska nog gå en sväng i stan innan jobbet och se om jag hittar några fynd på rean.
Igår hittade jag en vanlig svart klänning på Monki för 45 kronor :) Inte för att jag vet om jag kommer använda den eller inte men jag var ju bara tvungen att köpa den när jag såg att det var 75% rabatt.

Försökte kolla lite på internet om ja hittade något men icke och fan va jag hatar H&Ms nya hemsida.
Den är sämst och hittar aldrig något, den förre var ju så mycket bättre! och det är jag nog inte ensam om att tycke man tror inte dom kommer byta tillbaka så det är la bara att vänja sig :(

Behöver ju verkligen nya skor nu också för jag har inga fina sommarskor och speciellt inga som jag kan gå ut i men skor kostar ju så jävla mycket och vem nöjer sig med 1 par liksom?

            

Åh jag älskar dom allihopa men vet inte vilka av dom jag ska köpa och vilka som jag faktiskt kommer att använda.
Är egentligen mest i behov av ett par svarta skor som jag kan gå ut i men gillar mest dom ljusa på bilden och jag har inte direkt råd med dom båda för dom kostar 900:-
Den bruna längst till höger är lite billigare och dom var jäkligt sköna vad jag kommer ihåg men kommer jag använda dom?
De är ju inte alls min stil egentligen så jag får nog fundera ett tag till...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: