jennyfathers

SEMESTER!!!

Kategori: Vardagslivet

Japp då var den efterlängtade semestern här, äntligen!! :)
Vaknade rätt tidigt idag faktiskt och är inte speciellt trött som jag varit dygnet runt den senaste tiden.
Kanske är det för att jag har semester som allt känns så mycket bättre nu.
Skönt att vakna tidigt och vara pigg för innan sov jag länge men kände mig alltid lika trött.

Igår började jag min semester med mys!
Det blev en liten "kräftskiva" hemma hos Christian och Emilie, hur gott som helst!
Och idag blir det bad med Joel och Issa men får väl se vem av oss som verkligen kommer bada.
Störst chans är väl att Joel gör det men jag har ju inte tagit årets dopp ännu så det hade varit skönt att få det avklarat.

Får bara hoppas på att värmen och solen stannar nu så att vattnet blir varm och skönt som förra sommaren för då hade jag och Joel toppen väder typ hela semestern och badade ffaktiskt en hel del.

                      
                                          Jag och Joel på Tjörn förra sommaren

Kommentarer


Kommentera inlägget här: