jennyfathers

Träna & Städa

Kategori: Vardagslivet

Började dagen men lite frukost sen åkte jag och älsklingen till gymmet.
Första gången vi tränade tillsammans och det var så mycket roligare men sällskap.
Men tyvärr så varar det ju bara i 1 vecka eftersom han fick testa 1 vecka gratis sen börjar han gymma igen på Sportlife :(

Sen har vi ätit lunch och så har jag städat en hel del här hemma nu.
Mycket gjort men fortfarande mycket kvar.
Har packat upp alla påsar med nya grejer som jag bara har slängt in i garderoben för att inte allt fått plats i byrån och sen har jag fått panik vissa dagar för jag inte har haft något fint att ta på mig så allt har legat huller om buller.
Allt är nu vikt och ligger fint och i ordning i både byrån och garderoben :)

Nu ska jag hoppa in i duschen så jag hinner göra mig klar tills Anki slutat jobbet.
3 veckor sedan vi sågs nu och den jävel har varit i Spanien hela den tiden, Jag vill också!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: