jennyfathers

ISADORA.

Kategori: Vardagslivet

Här kommer en bild på nya nagellacket som jag köpte förra veckan och färgen är riktigt fin.
Jag har ju bara målat på ett lager med lack och så orkade jag inte göra det ordentligt så gjorde
det lite slarvigt men allt ser iallafall mycket bättre ut i verkligheten än vad det gör på bilden.

                      

Det var ju ett tag sen jag fixade naglarna och tänkte att det kunde vara kul att testa att måla dom i någon färg och eftersom jag lätt tröttnar på att måla naglarna så va det bra tid att testa för att nästa vecka är det dags för att göra nya naglar igen så jag blir midsommar fin men har inte riktigt bestämt vad jag ska göra för några.
Lutar mest åt franskt för det är snyggt och stilrent så tror faktiskt att det får bli det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: