jennyfathers

Ledig idag :)

Kategori: Vardagslivet

Började med att städa lite här hemma och plocka undan den rena tvätten.
Har faktiskt vikt i ordning allt i garderoben också så man ser vad som finns där men vet att allt kommer ligga huller om buller om bara några dagar ändå men men...
Efter städningen blev det färgning av mina ögonfransar och ögonbryn och sen gick jag ut och la mig på en filt i solen för att få lite färg men orkade inte ligga så länge så nu är jag inne igen :)

Tänkte jag skulle åka iväg en sväng till Frölunda torg sen också för att lämna tillbaka en jumpsuit som jag köpte på Gina Tricot men som inte var passade och så är det lite små grejer som jag behöver så som remover, mascara, bikini trosor och lite sånt.
Tänkte faktiskt att jag skulle köpa mig en genomskinlig mascara men hitills har jag inte hittat någon men ska se inne på Kicks för där borde det ju finnas.

Skulle behöva åka hem till pappa en sväng också för att färga mitt löshår men jag får se om tiden räcker till för det idag.

Nu ska jag hoppa in i duschen och strax så kommer älsklingen hem, äntligen! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: