jennyfathers

Frukost/Brunch.

Kategori: Vardagslivet

Nu är hela lägenheten städad fast jag skippade att tvätta golven denna gången faktiskt.
Dessutom är tvätten hämtad och jag har redan varit och tränat. Härlig ledig dag!

Anki
kom hit för en stund sedan efter att hon slutat jobbet och gjorde mig och Bertisen sällskap och nu har vi precis ätit frukost/brunch.

                      

Nu är vi mätta och sitter i soffan och tittar på tv och om vädret håller i sig så kanske det blir en liten promenad lite senare.

Jäkligt konstig väder idag asså för just nu är det sol och klarblå himmel och för bara några minuter sedan så regnade det och förut innan jag drog till gymmet var det sol och halvkklart men sen när jag gick därifrån var det mulet och typ snöstorm, vad händer liksom?!?

Nu börjar O.C shit va längesedan jag såg den serien...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: