jennyfathers

Måndag.

Kategori: Vardagslivet

Godmorgon underbara måndag!

Idag är jag inte lika bitter som i sista inlägget, kanske för att en jobbhelg är avklarad och har bara en kvar att jobba nu tills jag är ledig igen.
Jag känner mig rätt glad idag och det ser ut som att det kommer bli rätt så bra väder också.
Är väldigt shoppingsugen just nu men lönen kommer ju inte förens nästa vecka :(
Ska man ta lite från sparpengarna så länge kanske? men frågan är om man lägger tillbaka pengarna man tagit sen när lönen kommit igen, hmm!

Jag har iallfall hittat en poncho som är jättefin, lite pochahontas (vet ej hur det stavas) känsla.
Jag har inte testat den ännu så risken finns ju att den ser ut som skit på. Hoppas inte!
Jag ska iallafall ta och köpa mig ett par nya solglasögon idag som jag redan testat men inte hunnit köpa men dom är billiga så dom har jag råd att köpa med pengarna jag har kvar.

Nu vill jag bara ha vår eller iallafall lite vårkänsla och det verkar ju faktiskt som att den är på väg för det har ju varit rätt fint väder de senaste dagarna och hoppas det blir det idag igen.
Det kanske till och med dags för att ha premiär för skinnjackan snart, eller?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: