jennyfathers

Min lediga dag!

Kategori: Vardagslivet

Vanade såklart tidigt som man alltid gör när man egentligen kan och vill sova länge.
Klockan 8:00 vaknade jag men det är rätt skönt att vakna tidigt också så hinner man med mycket och jag kände mig väldigt utvilad och pigg när jag vaknade dessutom.
Jag antar att min kropp börjar bli van att gå upp rätt så tidigt nu för jag har gort det det senaste och jag gillar det :)
Klart det kan vara skönt att sova ut ibland och slippa väckarklockan men sover man för mycket blir man bara tröttare och rätt seg och grinig.

Direkt när jag vaknade så började jag storstäda men nu tar jag en liten paus och äter lite frukost.
Scramble eggs och kaffe!
Ska strax fortsätta att städa sen åka och träna en stund.
Lite senare när Kim och Anki slutat jobbet så ska jag nog träffa dom och hitta på något.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: