jennyfathers

Morgonmöte.

Kategori: Vardagslivet

Nu är jag hemma från frukostmötet på Franska cafét.
Det blev en ost & skink baugette med dijonsenap och färskpressad apelsinjuice till frukost för mig idag. Älskar deras baugetter!

Nu ligger jag i soffan och slappar och dricker lite kaffe medans Våra bästa år är på tv.
Jag känner mig fortfarande inte helt frisk så det ska bli skönt att bara jobba 3 timmar idag och imorgon är jag dessutom ledig.
Efter det så borde jag vara väl utvilad och pigg för då är det 8 dagar med jobb som gäller.

Efter jobbet ska jag hem en stund och pussa på min älskling som jag konstigt nog saknar extra mycket idag trots att det bara var några timmar sedan jag såg honom sist.
Och ikväll blir det nog en stund hem till mammi för att titta på Desperate Housewives.

Nu ska jag vira in mig i Joels gosiga filt och bara ligga och vila fram till det är dags för mig att åka in till stan igen för att jobba lite.

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: