jennyfathers

Sjukling.

Kategori: Vardagslivet

Ligger i soffan och tittar på Big Brother fast just nu är det reklam.
Känner mig rätt seg men börjar nog bli lite bättre nu efter förkylningen jag fick i helgen.
Det ska bli skönt att vila lite från träningen denna veckan och jag känner verkligen att min kropp behöver det för att laddas upp och börja om från början med nu energi och massa motivation.

Gym kortet gick dessutom ut idag så nästa vecka ska jag nog ta och köpa mig ett nytt årskort och vips så kommer 4000 kronor försvinna från mitt sparande.
Men det är det värt för jag trivs bra på mitt gym och då kan det vara värt det lilla extra som det kostar sen så betalar jag 4000 kronor som det kostar för 1 år sen är det ju betalt och behöver inte tänka mer på det förens om 1 år när det går ut och det är dags att köpa nytt igen.

Nu har BB börjat igen och sen är det dags för sängen men inte för att jag är det minsta trött men måste sova för imon ska jag vara inne i stan kl 8:00 för att gå på möte.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: