jennyfathers

Snurrig!!!

Kategori: Vardagslivet

Fan asså jag är så jäkla snurrig nu att jag blir trött på mig själv.
Satte väckarklockan på 06:50 snoozade lite men va uppe vid tio över och kände mig genast rätt stressad för jag måste gå hemmifrån typ tio i för bussen går fem i.
Tyckte det va lite konstigt att jag hade så lite tid för jag gillar inte att stressa så jag brukar ju alltid gå upp så jag har bra med tid på mig.
Jag skulle snabbt dricka upp mitt kaffe och sen borsta mina tänderna när jag tittade på klockan, 07:40 var den.
Hmm, tänkte efter lite och tyckte det lät lite konstigt för det tar ju max 30 minuter för mig att åka till stan och då insåg jag att jag hade ställt klcokan på 30 minuter tidigare än vad jag brukar göra och stressat så mycket att jag nu har 1 hel jäkla timma kvar tills jag ska åka hemifrån.

Så irriterad på mig själv just nu!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: