jennyfathers

17 Maj.

Kategori: Vardagslivet

Skulle precis börja titta på Våra bästa år och då börar det väsnas jätte mycket på gården.
Dom håller på med nåt arbete där så jag måste ha på tv på jättehög volym för att kunna höra.
Får hoppas på att dom är klara snart.

Igår träffade jag Issa en stund innan jobbet och fick titta på lite kläder som hon hade rensat ut från garderoben och det blev några nya plagg varav ett par nya jeans som jag har på mig idag :)
Vi försökte även komma på något att göra på midsommar men vi är liksom ute i sista minuten så deet finns inte så mycket kvar att välja på.
Jag hoppas, hoppas verligen att vi löser något för hemma vill jag absolut inte vara.

Börjar känna mig krasslig nu också :(
Vill verkligen inte bli sjuk nu när min lediga helg är på väg och allt, det hade varit så typsikt.
Igår kväll började jag få lite ont i halsen och det har bara blivit värre under natten men jag hoppas att det bara är för att jag inte är van vid ac:n på jobbet och att det har gått över tills imorgon.

Det är bara att dricka massa te och vänta och se..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: