jennyfathers

Dags att börja träna?

Kategori: Vardagslivet

Jaha då va det snö igen efter att ha gått barbent förra helgen känns det ju lite skumt men ingenting förvånar mig längre asså men visst är det lite kontigt med snö i maj, eller?

Jag ska nog dra till gymmet lite senare och köpa mig ett nytt träningskort, äntligen!!!
Kände att 4000 kronor var rätt mycket och just nu har jag inte dom men som tur va så har dom kampanj nu till sommaren att man får träna Maj Juni Juli & August för bara 995:-
Det ska faktiskt bli väldigt skönt men ska nog inte ta det så hårt som jag gjorde sist men förhoppningsvis blir det nån gång i veckan iallafall och det är bättre än inget.

Kanske blir första gången redan ikväll!?!

Glöm inte att gå in på Glitter.se nu och bli medlemmar i Club Glitter och nästan direkt kommer ett erbjudande att skickas till mailen så glöm inte att gå in och titta :)
Men viktigast är att välja
Göteborg Kungsportsplatsen när ni fyller i!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: