jennyfathers

Onsdag.

Kategori: Vardagslivet

Redan onsdag så det känns riktigt skönt för imorgon är man ledig.
Ska nog gå en liten sväng på torget med Kim men har inte så mycket pengar så ska bara kolla på det som jag verkligen behöver.

Innan jobbet idag blir det en liten promenad men Bertisen och har lite post som ska hämtas.
Har fått brev från den jävla a-kassan om att jag är skyldig dom pengar och jag blir så jäkla irriterad för jag vet att jag inte har fått mer pengar än vad jag skulle ha men svårt att förklara det när det var 1 år sedan jag fick pengar och så kommer dom med detta nu?

Till lunch idag ska jag nog unna mig något riktigt gott så det får nog bli sushi för det är ju typ den godaste maten som finns :)

                                

Så himla gott och det var rätt så länge sen som jag åt det nu så jag längtar tills min rast senare :)
Fast idag ska jag nog ta lite mer blandade bitar för jag är rätt sugen på lax.

Kommentarer

  • Camilla säger:

    Men å! Va skoj att jag hittade din blogg länkad hos Michelle! Tråkigt med f-kassan... man fååår bli arg! Ha en mysig dag med Kim! :) Kram Camilla

    2011-05-25 | 13:12:09
    Bloggadress: http://youdontfailuntilyougiveup.blogg.se/

Kommentera inlägget här: