jennyfathers

Shoppingsugen!

Kategori: Vardagslivet

Lönen kom in på kontot idag men fick mycket mer än beräknat och tyvärr måste något gått fel så jag antar att jag får ge tillbaka alla pengarna :(
Fick det dubbla av vad jag skulle ha så fattade på en gång att det inte stämde men får la hoppas att det är en bonus till mig för att jag är så duktigt haha! ;)
Ska prata med chefen sen så får jag se vad jag ska göra.

Var ju på Ullared med älsklingen i onsdag och som vanligt hittade jag ingenting och så brukar det vara när jag vill ha har pengar till att shoppa loss.
Inte ett enda klädesplagg, inte heller en parfym eller väska och det var de sakerna jag behövde som mest fast jag hittade faktiskt ett sånt fint kakfat som jag skrivit om förut som jag vill ha mina smycken på och det blev jättefint men tyvärr så är den väldigt ostabil så den står inte så bra på byrån men det är ju där jag vill ha den.
Jag ska ta kort och visa bild på hur det blev men jag varken orkar eller hinner det just nu så det får bli senare eller en annan dag.
Jag är så jäkla shoppingsugen för jag var på Frölunda torg förut men hade inte så mycket tid till att titta så köpte bara nya svarta byxor för mina har gått i sönder och så fyndade jag faktiskt ett fint linne inne på Gina tricot för bara 49:-
Linnet skulle vara jättefint ihop med ett par vita jeans men jag äger inga så det får bli mitt uppdrag till att hitta några snarast men jag jobbar ju helgen så det finns inte så mycket tid till det just nu :(

Ska kika lite på internet och se om jag hittar något fint istället som jag kan beställa hem och just nu är det ju 10% på H&M så bästa att passa på.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: