jennyfathers

H e l g e n !

Kategori: Vardagslivet

Japp då var det måndag igen och denna veckan är jag bara ledig på torsdag.
Helgen har inte varit speciellt händelserik för jag har typ varit sjuk och inte orkat göra så himla mycket men nu börjar jag äntligen bli bättre.
I fredags var jag hos frissan och klippte bort de värsta på topparna och fixade min utväxt.
Efteråt gick jag en liten sväng i stan och köpte mig en ny klänning på H&M som jag varit runt och letat efter ett tag.

                        
Den ser kanske inte så himla fin ut på bilden precis men på och med ett litet skärp i midjan så är den jättefin, tycker iallafall jag! :)
Jag skulle även kolla på ett par nya skor och jag hade hört att Skopunkten hade öppnat nyligen i Femman men jag kunde fan inte hitta butiken. Vart ligger den liksom?

I lördags blev det lite kalas hemma hos Joels mormor för hon hade fyllt år i veckan.
Jag mådde inte alls bra så när vi kom hem igen så låg jag typ på soffan under filt hela kvällen.

Igår blev det en riktig storstädning här hemma och så himla skönt att få det gjort så nu är det rent och fint och till och med alla lister är dammade.
Vi får väl se hur lång tid det tar innan det blir stökigt igen och jag fattar verkligen inte vart allt damm kommer ifrån.
Sen åkte vi ut en sväng och tittade på tvbänk och handlade lite mat.
Hade även ork kvar till att skruva ihop våra två nya sängbord och resultatet blev jättefint.

Kommentarer

  • Mela säger:

    Den ligger bakom där pepper låg precis vid rulltrappan vid kicks :P

    2011-05-24 | 10:07:12

Kommentera inlägget här: