jennyfathers

11.11.11

Kategori: Shopping / Vill ha!

Godmorgon fredag! Idag ser det tyvärr ut som om jag måste srapa rutora :(
Shit det var längesen nu och absolut ingenting som jag saknar men ska strax åka till gymmet och det visar just nu att det bara är 3°c ute.

Lite senare idag så har jag bokat tvätt tid och det är faktiskt allra första gången som jag ska tvätta helt själv, haha!
Får se hur det går men jag tror det kommer gå bra och som tur är så har jag inte så mycket att tvätta denna gången så förhoppningsvis går det snabbt också.

Gårdagen!
Blev ju så sugen på att shoppa något så jag åkte en sväng till torget igår.
Tänkte mest bara kolla och köpa något litet och de senaste månaderna så har jag inte riktgit hittat något som jag tyckt varit fint så trodde det skulle bli så igår med, men icke!!
Jag hittade hur mycket som helst som jag ville ha + att dom hade 50% på allt inne på Bikbok.
Har ju inte mycket pengar kvar nu så det blev inga nya kläder men jag vet nog en del jag ska köpa nästa vecka då min lön kommer.

   

Det enda jag köpte var dessa 2 jätte fina fjäderörhängen och Gi tidningen.

Älskar verkligen fjädrar och det fanns typ 5 par till som jag ville ha men kände inte för att lägga ca 800:- på örhängen så får vänta lite och hoppas vi får inte lite nya fina på jobbet snart.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: